משכנתא חדשה

קניית בית היא צעד גדול, והשגת משכנתא מהבנק יכולה להיות מורכבת ומתישה. אל תתמודדו לבד עם התהליך הבירוקרטי והמורכב של הבנקים. באמצעות ייעוץ מקצועי ואישי, אנו נעזור לכם לנתב את הדרך למימון הנכון והמשתלם ביותר עבורכם. עם ניסיון רב בתחום, אנו מבטיחים שירות מקצועי, אישי ומעמיק, כדי שתוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – הבית החדש שלכם.

משכנתא חדשה – פתרון מימון אישי עם משה גלעדי

עומדים לקראת רכישת דירה? בשלבי חיפוש אחר נכס מתאים עבורכם? או שכבר חתמתם על חוזה?

אל תשכחו לפנות בהקדם ליועץ משכנתאות כדי למצוא את המענה המדוייק עבורכם.

הבנת התהליך: בשורות הבאות נפרט בצורה ברורה וממוקדת את כל שלבי הקבלה של משכנתא חדשה החל בהבנת צרכי הלקוח, דרך בחירת המשכנתא האופטימלית וכלה בהתמודדות עם האתגרים הבירוקרטיים.

מה אתם, כלקוחות, תקבלו בתהליך:

  1. ייעוץ מקצועי: ניתוח מעמיק של צרכי הלקוח (תוך התייחסות לצפי נוכחי ועתידי) והתאמת משכנתא מותאמת אישית.
  2. תמיכה בכל שלב: ליווי אישי בכל תהליך המשכנתא, תוך מתן מענה לכל שאלה או בעיה.
  3. תנאים מועדפים: ניצול ניסיון רב שנים וקשרים עמוקים עם הדרגים הבכירים ביותר בבנקים להשגת תנאי משכנתא מעולים עבורכם .
  4. חיסכון בזמן וכסף: חסכון משמעותי בזמן ובעלויות, הודות לניהול יעיל ומקצועי של התהליך.

למה לבחור בגלעדי משכנתאות ופיננסים? משה גלעדי מציע שירות אישי ומקצועי, עם שנים של ניסיון בתחום. הגישה שלו מבוססת על יחס אישי לכל לקוח, הבנה עמוקה של שוק המשכנתאות והתמחות במציאת פתרונות יצירתיים לכל לקוח.

תהליך המשכנתא (או מה בעצם צפוי לכם בתהליך של משכנתא חדשה?):

א. איסוף מידע: נתחיל באיסוף כל המידע הדרוש לקבלת הצעה מותאמת אישית. המידע כולל רקע אישי ומשפחתי, הכנסות קבועות, התחייבויות וכן התייחסות לצפי עתידי (שינוי בתעסוקה, ברמת ההכנסה וכו'). בשלב זה תתבקשו לאסוף מסמכים שונים שהבנק דורש כדי להתחיל את תהליך המשכנתא. בהתאם לנתונים שעליהם שוחחנו תקבלו רשימה מפורטת של המסמכים הנדרשים ובמידת הצורך גם ליווי וסיוע לאיתור המסמכים השונים.

ב. בניית מתווה עסקה: לאחר איסוף המידע נבחן את היכולות הפיננסיות ונגבש את האפשרויות המתאימות ביותר. במקרים רבים נדרשת יצירתיות רבה על מנת למצוא פתרון שיאפשר קבלת משכנתא בבנק והשגת תנאים מצויינים למרות מורכבות העסקה.

ג. תמהיל משכנתא מותאם אישית: לאחר בחירת אסטרטגיית פעולה- נבחן את מסלולי המשכנתא השונים, את הכדאיות של כל אחד מהם ביחס ליכולות הלקוח, להעדפות אישיות ולמצב השוק הנוכחי והעתידי, נתייחס לתחזיות צפויות ונבין לעומק מה הצרכים המדוייקים ומה התמהיל הנכון והמשתלם ביותר עבור כל לקוח.

ד. הגשת בקשה לבנקים: בשלב זה נגיש עבורכם בקשת משכנתא על סמך התמהיל הנבחר, לרוב נבחר להגיש את הבקשה למספר בנקים כדי להבטיח את התנאים הטובים ביותר.

ה. סגירת העסקה: לאחר בחירת ההצעה המשתלמת ביותר תמשיכו לקבל ליווי צמוד עד לחתימה הסופית וקבלת אישור ההלוואה.

ו. בטחונות– טרם העברת הכסף לחשבון תתבקשו לבצע בטחונות, זוהי למעשה רשימת פעולות שעל הלקוח לבצע כדי לרשום את הזכויות של הבנק בנכס. שלב זה כולל למשל שמאות, ביטוח חיים, ביטוח מבנה ועוד. תוכלו לבחור אם תרצו תהליך ליויי מורחב שכולל את ביצוע הבטחונות או שתבחרו לבצע אותם באופן עצמי.

צרו קשר: מוזמנים לפגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות כדי לדון בצרכים שלכם ולקבל הצעה מותאמת אישית. אז.. למה אתם מחכים??